راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی در منزل با موبایل و کامپیوتر

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر و اینترنت یکی از بهترین مدل های کسب و کار در دنیا است.

ثبت ودرج آگهی در 200 سایت تبلیغاتی فعال کشور

  • ۱۳:۰۰

ثبت ودرج آگهی در 200 سایت تبلیغاتی فعال کشور

ثبت ودرج آگهی در 200 سایت تبلیغاتی فعال کشور

روش ارسال: دانلود فایل
حجم فایل: 15 کیلوبایت
نمودار قیمت قیمت برای شما: 1,500,000 تومان

یکی از راهکارهای تبلیغاتی فوق العاده ای می باشد که آگهی واحد صنفی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن در 200 سایت تبلیغاتی ” فعال ” کشور به نمایش در می آورد و بدنبال آن به شمار بازدیدکنندگان از محصولات یا خدمات شما نیز به شدت افزوده خواهد شد. در این راستا شبکه “ثمین” آگهی شما را با توضیحات کامل و جامع در این سایتها به مدت میانگین یکماه تا  یکسال ثبت می نماید.

مزایای تبلیغ در سایتهای تبلیغاتی کشور چیست ؟

۱- با درج آگهی شما در این سایتها ، روزانه هزاران کاربر سایتهای مطرح نیازمندیها ، تبلیغات و آگهی کشور ، آگهی شما را در آن سایتها در گروه شغلی شما بازدید می نمایند .

۲- با درج آگهی شما در این سایتها ، به صورت جداگانه آگهی شما از طریق هر یک از سایتها در موتورهای جستجو گوگل رفته و به تناسب از لحاظ میزان سئو و محتوی آگهی ارتقا پیدا می کند و موتورهای جستجو هنگامی که شما را در تعداد زیادی از سایتهای مختلف مشاهده میکنند اعتبار بیشتری به تبلیغ برندشما ارائه می دهند و درمعرض ردیفهای بالاتر دیده خواهید شد .


۳- با درج آگهی شما در این سایتها ، درصورتیکه سایت ، کانال تلگرام ، صفحه اینستاگرام دارید آگهی آنها متصل شده تا بازدید کنندگان به آنجا هدایت و افزایش اعضاء ، رتبه و تماس را به دنبال داشته باشد

در صورتیکه سایت ندارید یک دامین سایت .ir به آگهی شما متصل می گردد تا از لحاظ بازخورد نتیجه بالاتری بگیرید و در آینده بتوانید سایت خود را گسترش دهید .

چرا درج آگهی در سایتهای تبلیغاتی را به شبکه ثمین ارائه می کنیم ؟

۱- چنانچه جهت درج آگهی به سایتهای فوق مبلغ پرداخت نمائید اگر ماهی حداقل ۱۰ هزار تومان و سالی ۱۲۰ هزار تومان برای هر سایت در نظر گرفته شود سالانه مبلغ ۲۶میلیون تومان هزینه می شود‌

۲- چنانچه شماخودتان بخواهد تک تک جستجو، ثبت عضویت ، ثبت آگهی و گزارش گیری نمایدحداقل یک ماه زمان می برد تا این مهم انجام گیرد و نمی توانید به راحتی آن را مدیریت نماید.

۳- شبکه ثمین شما را با ربات های پیشرفته و پرسنل ناظر حرفه ای ، درچارچوب قانون تعریف شده شبکه ، با آخرین تکنولوژی در اسرع وقت درسایت های موردنظر درج می نماید و گزارش و لیست سایتها را خدمتتان ارسال و ارائه می نماید .

۴- چنانچه بخواهید آگهی خود را در سایتهای تبلیغاتی بروز رسانی کنید هفته ها به طول می انجامد ولی تمامی این سایتها را با290 هزار تومان برای شما بروز رسانی می نماید.

مدت زمان و نحوه کار چقدر می باشد :

۱- مدت زمان نمایش آگهی در سایتهای تبلیغاتی یاد شده تابع قانون همان سایت می باشد که از یکماه تا ده سال بوده وکه میانگین نمایش یکسال می باشد .

۲- لازم به ذکر است در اکثر سایتهایی که کمتر از یکسال می باشند آگهی بعد از مدت زمان حذف نخواهد شد و فقط کلمه منقضی درج می گردد و با ثبت اطلاعات تماس را در متن آگهی بازدهی آن در زمان بعد انقضا هم حفظ می گردد .

۳- تائید و نمایش آگهی توسط مدیران سایتها تا5 روز بنا به متن و موضوع آگهی معمولا ۹۰٪ تا ۱۰۰٪ می باشد .

  • ۷۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی
کسب درآمد در منزل با کامپیوتر و اینترنت یکی از بهترین مدل های کسب و کار در دنیا است.
راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی
راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی